دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا را از ما بخواهید. ما بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا را از ما بخواهید. ما بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا را از ما بخواهید. ما بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد. بوم آور برندی معتبر در صنعت معماری و دکوراسیون داخلی می باشد. جهت مشاوره رایگان و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل، مغازه و محیط تجاری خود می توانید با شماره های 88146150 و 09128358079 تماس حاصل نمائید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

ترفندهای دکوراسیون داخلی مغازه 

آیا تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که چرا رقیب شما با اینکه اجناس مشابهی را ارائه می‌دهد، فروش بیشتری دارد؟ یکی از عوامل دخیل در این امر این است که رقیب شما با ترفندهای دکوراسیون داخلی مغازه آشناتر است. در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا نکات کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی را با یکدیگر مرور کنیم. مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید مدنظر داشته باشید، توجه به جزئیات طراحی است؛ اینکه چیدمان اجناس چگونه باشد که مشتری را جذب کند و اینکه ترکیب اجناس چگونه باشد که مشتری زمان بیشتری را در مغازه بماند.

نورپردازی ویترین محصولات شاخص

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

استفاده از ویترین هایی با نورهای تارگت ( هدفدار) برای معرفی اختصاصی محصولات، کمک شایانی به شما می کند. بدون آنکه بخواهید به مشتریان بگویید این محصولات کالاهای ویژه ی شما هستند، آنها را به مشتریان نشان می دهید. نورپردازی اجناس شاخص باعث می شود تا توجه مشتریان شما به این اجناس جلب شود. بنابر این دیگر نیازی به اشاره مستقیم شما به محصولات ویژه یا کالکشن جدید نیست. همچنین می توانید از یک جسم خاص برای معرفی محصولات خود استفاده کنید. مثلا همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید استفاده از میز آبی شیشه ای برای نشان دادن اختصاصی محصولات، گزینه جالبی به نظر می رسد.

طراحی ویترین جلوی مغازه

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

ویترین عاملی است که تعیین می‌کند مشتری به داخل مغازه شما خواهد آمد یا خیر. مشتریان بر اساس اجناسی که در پشت ویترین می‌بینند، درباره پسندیدن یا نپسندیدن کل اجناس مغازه شما تصمیم خواهند گرفت. پس بهتر است همواره نسبت به سلیقه عمومی و چیزی که مشتریان به دنبال آن هستند آگاهی داشته باشید. گاهی اوقات طراحی یک دکور زیبا و چشمگیر برای ویترین تأثیر بیشتری در جذب مشتری نسبت به دکور داخلی مغازه دارد.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

 راحت بودن مشتری را در اولویت قرار دهید. تحقیقات نشان داده است که افراد، به‌ویژه خانم‌ها، راهروهای شلوغ و برخورد با دیگران در این راهرو را دوست ندارند. پس باید اطمینان حاصل کرد که فضای کافی برای مشتریان در بین راهروها وجود داشته باشد تا از بروز مشکل فوق جلوگیری شود. اگر فروشگاهی بزرگ دارید، حتی می‌توانید صندلی‌هایی را در برخی نقاط قرار دهید که مشتری بتواند به استراحت پرداخته و درنتیجه مدت بیشتری را در آنجا بماند. در ضمن صندلی‌ها باید طوری قرار گیرند که مشتری همچنان بتواند کالاها را ببیند و به خرید آنها فکر کند. 

قانون سمت راست

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

تجربه نشان داده است که اکثر افراد در هنگام ورود به یک مغازه ابتدا سمت راست خود را نگاه می‌کنند. این امر گاهی تحت عنوان «دیوار قدرت» نیز شناخته می‌شود. اجناسی که در این سمت قرار دارند و اولین نگاه‌های مشتری به آنها می‌افتد، تأثیر قابل‌توجهی روی دید کلی مشتری نسبت به مغازه خواهد داشت. پس باید اجناسی روی این دیوار قرار گیرند که بتوانند مشتری را جذب کنند؛ برای مثال اجناس جدید یا خیلی خاص یا اجناسی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد را می‌توان روی این دیوار قرار داد.

طراحی مسیری برای عبور مشتری

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

بعد از اینکه متوجه شدید مشتری شما به کدام سمت تمایل دارد، قدم بعدی این است که مسیری را برای هدایت مشتری به سمت بازدید سایر اجناس فراهم کنید. مسیر را طوری طراحی کنید که محصولات شما به بیشترین حد ممکن در معرض دید مشتریان قرار گیرند. این امر موجب افزایش احتمال خرید می‌شود. هیچ روش قاطعی برای ایجاد مسیر وجود ندارد و بسته به مساحت و نقشه مغازه می‌توان مسیرهای متعددی را ارائه کرد. اکثر مغازه‌ها از مسیرهای دورانی به سمت راست استفاده می‌کنند. برخی نیز مغازه را به چند قسمت تقسیم می‌کنند و هر بخش را بارنگ یا اجناسی خاص مشخص می‌ نمایند. نکته حائز اهمیت این است که طراحی باید به‌گونه‌ای باشد که مشتری کل مسیر را طی کند. یکى از ترفندها این است که در پایان مسیر، کالایی خاص و جذاب قرار داده شود تا مشتری را برای طی کردن کل مسیر تشویق کند.

ردیف ها و مجاورت محصولات مرتبط در دکوراسیون مغازه

مدیریت دسته بندی خوب، به درک بهتر مشتری از فضا کمک می کند. حتی می تواند فروش را نیز افزایش دهد. دسته بندی های مرتبط با هم، مانند کمربندها در کنار شلوارها، بهترین دکوراسیون مغازه را در اختیار شما قرار می دهد. برای فروشنده نیز بهترین موقعیت قرارگیری، نزدیک ورودی با دید و تسلط کامل بر هر نقطه مغازه است. همچنین به خاطر داشته باشید استفاده از یک تم رنگی خاص، می تواند به کاهش شلوغی فضای داخلی مغازه تان کمک زیادی کند.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه چه ها میکنه! چرا رقیب شما فروش بیشتری تو مغازه اش داره؟

برای مغازه یک انباری کوچک تعبیه کنید 

حتما لازم است تا بخشی هر چند کوچک در داخل مغازه به عنوان انبار و یا قرار دادن وسایلی که نباید در معرض دید باشند در نظر گرفت. چرا که اگر این دپو ها در دکوراسیون داخلی مغازه گنجانده نشود فضای داخلی مغازه دائماً به هم ریخته و نامرتب دیده میشود.

نتیجه گیری

هنگام استفاده از اصول ضروری ذکر شده برای طراحی مغازه، نیاز مشتری به فضا باید در نظر گرفته شود. بهترین دکوراسیون مغازه ها نیز بر پایه بهینه سازی فضا در حد امکان شکل میگیرند. به این معنی که باید از فضای موجود در بهترین حالت ممکن برای رسیدن به نتایج مطلوب استفاده کرد. درنتیجه همه این موارد، کالا فروشگاه شما باید به راحتی قابل مشاهده و دسترس باشد. به گونه ای که یک تجربه خرید مثبت برای مشتری ایجاد شود. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه فرآیندی دنباله‌دار است. هر فردی سلیقه خاص خود را دارد و نمی‌توان قالب خاصی را برای طراحی دکوراسیون مغازه‌ها ارائه داد. کاری که می‌توان کرد این است که مشتری‌ها را بیشتر بشناسید تا متوجه شوید به چه چیزهایی علاقه دارند و از چه چیزهایی خوششان نمی‌آید. الگوی حرکتی و رفتار آنها را زیر ذره‌بین قرار دهید و با توجه به آنها چیدمان‌های مختلفی را طراحی کرده و بهینه‌ترین آنها را انتخاب کنید. امیدواریم در این راه موفق و پیروز باشید.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه

نظرات (۱)

((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->