دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا را از ما بخواهید. ما بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا را از ما بخواهید. ما بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه و ویلا را از ما بخواهید. ما بهترین های دکوراسیون داخلی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد. بوم آور برندی معتبر در صنعت معماری و دکوراسیون داخلی می باشد. جهت مشاوره رایگان و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل، مغازه و محیط تجاری خود می توانید با شماره های 88146150 و 09128358079 تماس حاصل نمائید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد. برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت نکات مهم و کاربردی و همچنین مشاهده مدل های متنوع و زیبای دکوراسیون های مختلف برای انواع مغازه ها، می تواند ایده جالب و قابل توجهی باشد. در این مقاله ضمن معرفی دکوراسیون های شیک و جدید انواع مغازه پوشاک، راهکارهایی برای داشتن بهترین انتخاب را نیز مورد برسی قرار می دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

دکوراسیون مغازه با ایده های مدرن وشیک

دکوراسیون مغازه با ایده های مدرن وشیک

 اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ایی در نوع دیزاین مغازه دارد. دومین نکته این است که باید توجه نمایید که دکوراسیون فروشگاه و مغازه شامل دو بخش مجزا دکوراسیون داخلی مغازه و ویترین مغازه است. که باید هر یک را با برنامه ریزی و همچنین به کارگیری نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود. اما چگونه یک محیط شیک در دکوراسیون مغازه خود ایجاد کنیم؟ مسلما تزئین و طراحی دکوراسیون پوشاک هم ویژگی های مخصوص به خودش را دارد که در این مطلب به طور خلاصه نکاتی در این باب بیان می کنیم 

دکوراسیون داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

مهمترین نکته ایی که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید بدان توجه نمایید این است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فضای داخل مغازه باید به راحتی مشتریان نیز توجه نمایید. بعد از اینکه ایده دکوراسیون مطرح و توسط نرم افزارها طراحی شد به مرحله اجرا می رسد و می تواند فضایی مناسب و ایده آل در داخل مغازه ایجاد نماید. به این نکته توجه نمایید که نورپردازی مناسب و همچنین استفاده از رنگ های مناسب و جذاب در دکور مغازه می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد.

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

اهیت نورپردازی بوتیک و مغازه پوشاک

نورپردازی مناسب در مغازه پوشاک یکی از مهم ترین مباحث است و باید به آن توجه ویژه ای شود. درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید. اگر بیشتر از پوشاک های طرح کلاسیک در مغازه استفاده می کنید بهتر است میزان شدت نور را زیاد قرار بدهید، اگر هم پوشاکی به سبک آنتیک در مغازه دارید نورپردازی مغازه باید متعادل و ولرم باشد. اما فارق از سبک لباس هایی که دارید، سعی کنید در نورپردازی مغازه پوشاک به هیچ عنوان از چراغ های فلوئورسنت با رنگ سبز و زرد استفاده نکنید چرا که این چراغ ها حس دلپذیر بودن دکوراسیون را از بین می برند و بنوعی حس ناخوشایندی را در مشتری ایجاد می کند. استفاده از نور سفید در قسمت شلفها و باکس ها مغازه بسیار مناسب خواهد بود. همچنین برای تزیین بیشتر می توانید از این نور برای مشخص کردن مرز بندی های داخل مغازه استفاده کنید یا اگر گیاهانی در داخل مغازه نگهداری می کنید در زیر گیاه نوری برای روشن کردن آن تعبیه کنید تا فضا را گرم تر جلوه دهید.

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش


دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش


دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

دکوراسیون ویترین مغازه مشتری پسند

وقتی برای خرید لباس به بازارها و پاساژها می رویم و از کنار مغازه ها و فروشگاه های رنگ و وارنگ عبور می کنیم، آنچه قبل از خود لباس ها چشم ما را می گیرد، ویترین بوتیک و مغازه پوشاک است. گاهی چیدمان و طراحی این ویترین ها به گونه ای زیبا و چشم نواز است که حتی یک لباس نه چندان جذاب را در چشم ما جذاب جلوه می دهند. در واقع هدف اصلی طراحی این ویترین ها همین است که مشتری در نگاه اول جذب شده و به داخل مغازه کشیده شود. طراحان حرفه ای از روش های مختلفی برای جذب مشتری استفاده می کنند.  یکی با ویترین خالی، کنجکاوی مشتری را بر می انگیزد و دیگری با عرضه ی زیباترین کالاهای خود در ویترین، مشتری را جذب می کند. حال چند ایده ی خلاقانه طراحی مغازه پوشاک و لباس را به شما نشان میدهیم. با ما همراه باشید.

اهمیت رنگ و متریال در طراحی داخلی مغازه پوشاک

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

هیچ وقت از اعجاز رنگ ها غافل نشوید. در طراحی داخلی بوتیک استفاده از رنگ های جیغ مختلف توصیه نمی شود، چراکه مشتری را از توجه به کالا و لباس بازداشته و ذهن او را برای برانداز کردن لباس ها خسته می کند. اما استفاده از تک رنگ در فضا نه تنها مشتری را زده نمی کند، بلکه دعوت کنندگی زیادی دارد و تمرکز او را بر روی کالاها افزایش می دهد. ترکیب رنگ مناسب با مصالح نظیر آنچه در این تصویر میبینید (ترکیب رنگ سبز با چوب) شیوه ای هوشمندانه برای جذب مخاطب و در عین حال حفظ تنوع در فضا می باشد. 

اهمیت تغییر دکور فصلی مغازه پوشاک


دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

از دیگر نشانه هایی که می توانید در طراحی فروشگاه لباس خود از آن بهره ببرید، نشانه های فصلی است. ویترین تان را در بهار، بهارانه، در تابستان، تابستانه، در پاییز، پاییزانه و در زمستان، زمستانه دکور کنید. نیاز به صرف هزینه ی زیادی نیست. به راحتی با قرار دادن یک لباس فصلی و اندکی خلاقیت و حتی با دست سازه های جذاب می توانید بوتیکی منحصر به فرد داشته باشید. این تغییر دکور فصلی مشتری هایتان را ترغیب می کند زود به زود به بوتیک شما سر بزنند.

استفاده از المان های مناسب در ویترین

اگر در بوتیک لباس خود، نوع خاصی از لباس ها مانند لباس ها و کالاهای ورزشی عرضی می کنید، المان ها و نشانه های آن ها می توانند کمک بسیاری به شما در طراحی کنند. مثلا در این نمونه ایجاد صفحه ای از چمن مصنوعی در ویترین با استیکری از ورزشکار، ترکیب زیبایی خلق کرده اند که هر مشتری ورزش دوستی را به خود جذب می کند.

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

 استفاده از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش فضای داخلی این فروشگاه نیز ایده ای خلاقانه و هوشمندانه بوده است که به عرضه ی هرچه بهتر کالاها کمک می کند.

طراحی خلاقانه قفسه های مغازه

 دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش


دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

طراحی دکوراسیون بوتیک فقط به ویترین آن ختم نمی شود. اگر بوتیکی کوچک دارید که فضایی برای ویترین ندارد، داخل مغازه را به ویترین آن بدل کنید، طوری که فرد از خارج از مغازه با دیدن اتفاقات داخل آن جذب شود. یکی از بهترین قسمت های فروشگاه که می تواند فرصت زیادی برای اجرای ایده های خلاقانه در اختیار شما قرار دهد، قفسه های لباس هستند که در این نمونه می بینید به سادگی با ایجاد یک شکل متفاوت با مکعب ها، جذابیت این فضا چندین برابر شده است.

ایده های خلاقانه در مغازه پوشاک

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

مدل ها همیشه نباید حالت فیزیکی داشته باشند و لباس ها هم همیشه نباید از جنس پارچه باشند تا بوتیک شما را به عنوان یک بوتیک خاص و زیبا معرفی کنند. 

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

همان طور که در تصویر می بینید، با استفاده از خط بدن انسان و تعدادی روزنامه ی باطله این بوتیک بسیار زیبا و متفاوت خود را معرفی کرده است که هرچند اثری از کالاهای آن در ویترین دیده نمی شود اما همین ایده کافی است تا مشتری را به داخل بکشاند.

دکوراسیون مینیمال مغازه پوشاک

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

چیزی که ما آن را همواره در فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر، بویژه فروشگاه های عرضه پوشاک دیده ایم، دیزاین های شلوغ و ویترین های شلوغ تر بوده است. در واقع فروشنده محصولاتی را در فروشگاه خود عرضه می کند و قصد دارد در ویترین خود همه این محصولات را به نحوی به نمایش بگذارد. خروجی این امر، ویترین ها و دیزاین شلوغی است که مشاهده می نمایید. اما برخی برندهای پوشاک، به جای این ویترین های شلوغ رو به دیزاین های خلوت و مینیمال آورده اند و محصولات کمتر اما خاص تری را عرضه می نمایند. بنابراین امروزه ایده های مینمیال برای طراحی فروشگاه نیز به عنوان یک رویکرد مطرح هستند. 

دکوراسیون مدرن مغازه پوشاک


دکوراسیون داخلی مغازه

فروشگاه پوشاک یکی از مغازه هایی است که نیازمند طراحی دکوراسیون ایده آل و جذاب می باشد و دکوراسیون مغازه نقش مهمی در انتخاب صحیح و رضایت مشتریان دارد. اگر به منطقه تفریحی تجاری بام لند تهران در منطقه چیتگر سر زده باشید، حتما دیده اید که این منطقه پر از فروشگاه های پوشاک برند است. فروشگاه هایی که دارای طراحی و دکور متفاوت نسبت به آنچه در سطح شهر می بینید هستند. همچنین بر اساس گایدلاین (دستورالعمل طراحی) بین المللی این برندها طراحی و اجرا شده اند. همانطور که می دانید و در تصاویر مشخص است، سبک طراحی داخلی این فروشگاه ها، ترکیبی از سبک های صنعتی و مدرن است. سبکی که امروزه بسیار مورد استقبال طراحان، معماران و همینطور کارفرما می باشد. امروزه به وفور فضاهای تجاری، اداری و حتی مسکونی، به این سبک طراحی می شوند. برندهای بزرگی در بام لند دارای شعبه هستند که یکی از این برندها،OXXO است. 

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش


دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دهن پر کن و مشتری کُش

امیدواریم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده در این مقاله و همچنین به کارگیری اصول مهم در زمینه دکوراسیون و دیزاین، بهترین و مناسب ترین دکوراسیون مغازه را طراحی و اجرا نمایید. موفق باشید.

دکوراسیون داخلی منزل و طراحی مغازه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->